FAQ
Témata nápovědy
Jaké metody dopravy jsou k dispozici?
Všechny naše zásilky zpracovává UPS.
Jaká je dodací lhůta objednaných produktů?
Předpokládaný čas, za který zásilka dorazí k zákazníkovi, poskytují přepravci. Můžete si jej nechat vypočítat na stránce produktu nebo zkontrolovat v nákupním košíku po vyplnění dodacích údajů.
Průměrná dodací lhůta jsou 4 pracovní dny.
Průměrná dodací lhůta jsou 4 pracovní dny.
Jak se vypočítá cena dopravy?
Cena dopravy je vypočítávána přímo ze strany dopravce. Částka závisí na váze a rozměrech zasílaných produktů a místě určení. Cenu dopravy si můžete ověřit během procesu objednávky.
Jak je možné zásilku sledovat?
Po zadání objednávky obdržíte speciální sledovací číslo, které můžete použít na webových stránkách dopravce zde.
Jak mohu zaplatit za objednávku?
Zákazníci mohou za objednané produkty platit následujícími způsoby:
- – Bankovním převodem
- – Kreditní kartou
- – Přes Paypal
Jak mohu změnit objednávku?
Objednávku můžete změnit, když zavoláte našemu týmu, než začneme objednávku zpracovávat. Naše kontaktní údaje najdete zde: www.senetic.cz/site/kontakt/
Jak si vytvořím účet?
Účet si můžete vytvořit pomocí tohoto odkazu: www.senetic.cz/account/register/Účet si také můžete zaregistrovat při zadávání první objednávky během placení.
Proč se založení účtu vyplatí?
Po vytvoření účtu se uloží vaše dodací adresa a fakturační informace, takže je nebudete muset příště zadávat znovu. Také si budete moci prohlédnout svoji historii nákupů.
Jak se mohu přihlásit k newsletteru?
K odběru newsletteru se přihlásíte zadáním své e-mailové adresy do formuláře v dolní části našich webových stránek. Díky tomu budete moct sledovat všechny dostupné akce a novinky.
Odkud mi objednávku odešlete?
Jsme mezinárodní společnost a máme sklady v různých zemích. Může se stát, že objednávka bude odeslána ze zemí mimo Česká Republika. Přesný dodací čas zjistíte při placení.
Jakou mám na své nákupy záruku?
Na veškeré nové a továrně repasované zboží se vztahuje standardní záruka výrobce. Záruční podmínky se mohou lišit v závislosti na výrobci.
Kolik dní mám na vrácení zboží?
Máte právo odstoupit od smlouvy o prodeji zboží uzavřené na dálku, a to do 14 dnů bez udání důvodu. To platí pouze pro jednotlivé zákazníky. U firemních zákazníků zaujímáme individuální přístup v závislosti na prodejci a původu produktu.
Jak probíhá vrácení zboží?
Po nahlášení přes náš portál kontaktujeme zákazníka ještě týž/následující pracovní den. Pokud jsou v žádosti všechny potřebné údaje, zajistíme vyzvednutí vadného zařízení následující pracovní den.
Jakým způsobem by se produkty měly vracet?
Všechny produkty by měly být vráceny v dobrém stavu, v původním obalu a se všemi dokumenty. Měly by být vhodně zabaleny, aby nedošlo k poškození během přepravy. Také se ujistěte, že je na produktu viditelně uvedeno číslo RMA. Formulář RMA najdete zde: Senetic RMA
Jak dlouho trvá schválení RMA?
Všechny reklamace RMA se snažíme vyřešit co nejdříve. Proces se může lišit v závislosti na výrobci. Obvykle nepřesáhne 21 pracovních dnů.
Produkty jsem již vrátil. Kdy mohu očekávat výměnu zboží nebo vrácení peněz?
V závislosti na situaci to může být několik dní po dodání zařízení na náš sklad (např. v případě vracení zboží) až měsíc (např. v případě reklamací).
Kde mohu zkontrolovat stav své reklamace?
V případě dotazů ohledně RMA kontaktujte [email protected].
Mohu uplatnit reklamaci přímo u výrobce?
Ano, většina výrobců umožňuje reklamace od koncových uživatelů. Důrazně doporučujeme uplatňovat reklamace přímo u nich, protože tím celý proces značně zrychlíte.