FAQ
Témata nápovědy
Jaké nabízíte způsoby dodání?
Zakoupené zboží odesíláme prostřednictvím zásilkových společností:
- UPS
- DHL
- GEFCO
- Elektronická licence
Jak dlouho budu čekat na objednané produkty?
Odhadovaný termín dodání zboží zákazníkovi uvádějí dopravci. Lze si jej vypočítat na stránkách produktu nebo zjistit v košíku po doplnění dodacích údajů.
Jakým způsobem se počítá cena zásilky?
Cenu zásilky vypočítají přímo dodavatelé. Konečná částka závisí na hmotnosti a velikosti doručeného zboží a také na cílové destinaci.
V jakých měnách se prodává zboží?
Prodávat zboží můžeme v měnách zemí, ve kterých působíme. Kompletní seznam najdete na http://www.senetic.net/.
Jak lze sledovat zásilku?
Sledování zásilky vám umožní zjistit, v jaké fázi se zrovna nachází vaše objednávka. Po objednání zboží obdržíte speciální číslo zásilky. Pomocí něj můžete na stránkách dopravce sledovat, kdy zboží dorazí na požadovanou adresu.
Jaké způsoby platby akceptujete?
Zákazníci mohou zaplatit za objednané produkty následujícími způsoby:
- Převod
- Visa
- MasterCard
- PayPal
- Na dobírku
Můžu nějak změnit objednávku?
Změnit objednávku lze pomocí telefonického kontaktu s naším týmem, a to do chvíle, než začne být vyřizována.
Jak si můžu založit účet?
Chcete-li si založit účet, klikněte na ikonu přihlášení v pravém horním rohu portálu a uveďte svou e-mailovou adresu a údaje. Registraci můžete provést také v dalších fázích vyřizování objednávky.
K čemu mi bude založení účtu?
Založení účtu slouží především k uložení dodací adresy a údajů nezbytných k vystavení faktury - tyto údaje při příští objednávce již nemusíte zadávat znovu. Pomocí svého účtu si můžete také prohlížet historii objednávek.
Jak se přihlásit k odběru novinek?
K odběru novinek se můžete přihlásit zadáním své e-mailové adresy dole na stránkách www.senetic.pl. To vám umožní sledovat veškeré dostupné akce a novinky.
Máte-li jakékoli pochybnosti, obraťte se na náš tým.