Lenovo
« 1334 výrobků v podkategoriích: LenovoNejoblíbenější výrobky v kategorii Lenovo:

Lenovo je čínská počítačová firma. Firma založená v roce 1984 je v současné době považována za největšího výrobce osobních počítačů. V roce 2005 firma odkoupila od IBM pobočku PC počítačů a v roce 2014 zakoupila Motorolu. Firma Lenovo obsluhuje zákazníky z více než 160 zemí, přičemž má sídla ve více než 60 z nich. Hlavní sídlo značky se nachází v Hongkongu.
Od roku 2010 zaznamenala firma Lenovo velmi rychlý rozvoj. Výjimečně vyprojektované produkty, vysoká kvalita provedení a konkurenční ceny způsobují, že zařízení značky Lenovo jsou mezi spotřebiteli velmi oblíbené. Inovativní řešení a také podněcování představivosti lidí, to jsou hlavní cíle, jaké si firma klade při navrhování nových zařízení tak, aby práce s nimi byla snadnější a příjemnější.
Hlavní částí nabídky tvoří pracovní stanice (ThinkCentre, ThinkStation, Essential), notebooky (s laptopy populárních sérií B, E, L, M, S, T, W, X), monitory a disková úložiště. Lenovo vyrábí také širokou škálu příslušenství, ke kterým patří dokovací stanice, baterie nebo SSD/HDD disky. Zajímavou nabídkou je také možnost zakoupení servisních balíčků, které prodlužují záruku až na 5 let.
Významnou řadou produktů je také série ThinkPad. Sérii produktů navrženou Richardem Saperem vyrábí Lenovo od roku 2005. Vyznačuje se využitím TrackPointu (tradičně červeného tlačítka používaného jako ukazovací zařízení) a dále ThinkLightu (bílé nebo oranžové LED diody se zvýšeným jasem, osvětlující klávesnici, která se nachází nad matricí). Notebooky série ThinkPad jsou zhotoveny z plastu, mají hořčíkový rám Roll Cage, který znemožňuje deformaci a dále systém Active Protection System, který díky vestavěnému akcelerometru umožňuje odhalit otřesy a s předstihem zaparkovat čtecí hlavu harddisku, aniž by byla vystavena poškození.
Lenovo se soustředí na unikátnost vyráběných zařízení, díky čemuž jsou tato zařízení na trhu velmi žádaná. Firma neinvestuje výhradně do prodeje a distribuce, soustředí se také na lokální výrobu v jednotlivých zemích. Tyto činnosti umožňují dostáhnout globálního pokrytí s lokální pečlivostí a dokonalostí, díky čemuž je možný dlouhodobý úspěch založený na zásadě „globální-lokální” firmy.